שירים גרועים שמזל שאסור עכשיו לשמוע אותם

מצעד השירים הגרועים לימי בין המצרים, שתדעו להימנע

שלושת השבועות עכשיו וזה זמן מעולה לא לשמוע שירים גרועים, ואין דבר יותר מאחד בינינו מאשר שנאה משותפת, בין אם זה מחשבות טובות איי איי איי איי איי, גרסת הלייב אקשן של מלך האריות או ניילון שולחן שלא מצליח להיפתח לא משנה כמה תלקקו את האצבעות. 
הנה רשימת השירים שאנחנו שונאים באופן אישי ומזל שאסור עכשיו לשמוע אותם (ומי שלא מסכים איתנו יכול לפתוח אתר מתחרה בשם "גרמא" ולכתוב בו את השירים שהוא שונא וככה כל אחד יחליט לאיזה אתר הוא לא ייכנס בחיים, וככה בכלל לא יהיה סיכוי שנצליח לבנות את בית המקדש, תודה רבה באמת על הפילוג, זה בדיוק מה שהיה חסר לנו בימים אלו):

1 | לחגוג ומגוג - שחר סאול, אלה לי והפשוטע

סורי הפשוטע אנחנו חולים עלייך שרופים טוסט שהעברתי פעם שלישית בטוסטר מסוע של הישיבה האהבה שלנו אלייך שנייה רק לאהבה של נועה קירל
אבל פסדר לכל אחד מתפלק מדי פעם שיר גרוע זוועה ומי שלא מסכים טועה
לא הבנתי מה הקטע להביא את אלה-לי המושלמת ולשים לידה איזה אחד עם קול קצת נמוך חושב שהוא משהו גם את הסטייל לא הבנתי זה בכוונה שהשיער נראה כמו קצה של פרוכת? יאללה שתה כוס מים קח אויר ותן לה קצת לשיר
ובואו נדבר רגע על נחגוג ומגוג הזה סליחה משחקי מילים גרועים הם נחלתם הבלעדית של מתנחלים חבל ממך ציפינו ליותר אבל אל תוותרי לעצמך אם הילה קורח הצליחה להנחות תוכנית מרכזית תוך כדי התמחות ברפואה במקביל להיותה נשואה ואם לשלושה בלי עין גם את יכולה
אולי זאת לא דוגמא טובה אבל תאמיני בעצמך כי אנחנו מאמינים בך רק בפעם הבאה נשמח אם תוכלי לקחת את חנן בן ארי בבקשה הוא משלנו והוא גם ממלא את קיסריה במקביל להיותו נשוי עם שבעה בלי עין 
בשורות טובות בעזרת השם

גוג ומגוג
בוקר קלאסי במשפחה שלנו | תמונה: צילום מסך מתוך יוטיוב

2 | איזה טוב השם - אודי דוידי

השיר הזה הוא התמצית של הציונות הדתית של שנות האלפיים: נאיבית ודביקה, בטוחה שתשנה את העולם, "או אוו אווו איזה כיף לנו שיש לנו את התורה וככה אנחנו נהיה שמחים תמיד תמיד כי זה הדבר הכי טוב בעולם, יאיי אנחנו הבנים של השם".
מעבר לזה, הוא מזכיר לנו משטרים אפלים, וכשאנחנו אומרים משטרים אפלים אנחנו מתכוונים להנהלת בית הספר שחשבה שזה רעיון גאוני לשים את השיר הזה במקום הצלצול הרגיל ברמקולים שלא נועדו להשמיע את התדרים האלו והופכים את השיר, הגרוע מלכתחילה, לעיסה דביקה של צלילים צורמים שעושים לך חשק עז לבצע בעצמך חרקירי ולגאול אותך מהייסורים. 

ytkby
אווווו איזה טוב השם | תמונה: giphy.com

3 | אחת ולתמיד - ישי ריבו 

די, הוא אוברייטד בהגזמה. אין לנו כבר כוח יותר לכל המילים האלו בשירים שלו. בלי מסכים בלי מסכות, זה לא מגניב, אתה לא הרב שלי בשישית שמסביר שמסך הוא מסכה, והיסטוריה זה הסתר י-ה וחודש כסלו זה בגלל הלב שבכיס. בחייאת, שחרר אותנו מכל הצפוף לרווחה, אתה לא הלכת לאיבוד בתוך שוק הומה אדם עמוק בתוך זוטו של ים, אתה יודע מה זה זוטו של ים, כפרה? זה שיטפון. בשיטפון לא הולכים לאיבוד, בשיטפון נסחפים, נופלים ממפל של שלושים מטר חוטפים סלע לראש וטובעים.

נדמה שאי אפשר כבר לעלות לאף טרמפ בלי לעבור לפחות שיר אחד של ישי ריבו בפלייליסט, אז אולי די, אפשר להפחית לכל הפחות. 

ריבו
"בניתי מסביבי חומות ומגדלים חדרי חדרים" | תמונה: giphy.com

4 | את הגשם תן רק בעיתו - ברוך ויסביין

אם לא הכרתם עד עכשיו את הביצוע המונומנטלי של השיר הזה, כנראה כדאי לכם גם לא להכיר אותו. השילוב הנוראי שבין היעדר מודעות עצמית למיקרופון הופך את יצירת המופת המקורית לדבר הזה שאין לנו את המילים לתאר אותו, אין מספיק קרינג' בפלנטה בשביל להגדיר את האירוע הזה. חוסו על אוזניכם ואל תוסיפו אותו לרשימת השירים שלכם למוצאי שלושת השבועות

מרגול
יותר מזה אנחנו לא צריכים בבקשהההה | תמונה: צילום מסך מתוך יוטיוב

5 | דיסני - עדי ביטי

מה משותף למילים: היה, בעיה, חיה ושלגיה? נכון מאד. כולן נגמרות ביה. אז למה? להוסיף? עוד? יה? בסוף? כל? שורה? אתם הלא עשיתם את השיר הזה, אם חסר לכם ביט למלא, תשנו את הביט, עדי ביטי.
חוצמזה, היא למדה על מי לסמוך-לא עליך, לא עליך. נו, ברור, מישהו פה חשב לרגע שיש לנו על מי להישען חוץ מעל השם יתברך? לא הבנו בכלל את ההוא אמינא יה. 

6 | flowers - miley cyrus

לא הבנו מה כולם התלהבו מזה שהיא יכולה לקנות לעצמה פרחים. מישהו חשב שהיא לא יכולה לקנות בגלל שהיא אישה? יא שוביניסטים, אנחנו לא מאמינים שזה בכלל עלה על דעתכם. זה לא שבאמת יש לנו איזה תובנה מבריקה על השיר הזה, הוא פשוט לא טוב כמו שכולן עפו עליו. שיר בסדר, נחמד לפעם אחת וזהו, הבעיה היא שאחרי פעם אחת הוא נתקע בראש ויום שלם את מסתובבת ומזמזמת אותו ומדביקה אחרים בזמזום בלתי פוסק של אישה שיכולה לקנות לעצמה פרחים. 

tuzi
לאזאזל, שוב נתקע לי שיר פופ קליט מידי | תמונה: giphy.com

7 | תיק קטן - נס X סטילה

די לקנא בבנים שכל אחד סוחב איתו נרתיק תפילין קטן, לא צריך בגלל זה שכל אחת תסחב איתה תיק קטן. וגם זה לא נכון. אם כולן היו סוחבות איתן תיק קטן אז למה רק בחורות טובות יודעות את זה? בחורות שרע להן סוחבות תיק קטן ולא יודעות, או שהן חושבות שהן היחידות שסוחבות כזה תיק? ואם הוא קטן, למה לסחוב? לשאת נשמה, זה לא קיטבג הרגע יצאת מהבקו"ם לטירונות בשיבטה. יותר מידי שאלות בשיר כל כך קטן. ובואו, זה לא משהו להתגאות בו, הסיבה שאת צריכה תיק קטן זה כי אין לך כיסים בשמלה או בחצאית. 

,he
אני והתיק הקטן שלי בדרך לשירות בשלווה | תמונה: giphy.com

8 | מלך העולם - שלמה ארצי

אתה לא מלך העולם, לעולם יש רק מלך אחד והוא זוהר ארגוב, אנחנו מתלוצצים כמובן, זה מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא. 
וגם המילה "למשל", מה עשו ממנה? היא נהפכה ל"כתולעת" של שולי רנד שדוחפים אותה במקומות שהיא לא אמורה להיות בהם בשיר. לא יכולת לחשוב מראש שזה מתבקש מידי?
ושלמה ארצי באופן כללי: אנחנו לא אומרים שלא לשים שירים שלו ברדיו כשייגמרו המאה עשרים שלו, נתרגש ביחד ונבכה בהתקף נוסטלגיה כמו עם אריק אינשטיין זכותו תגן עלינו. אבל זה לא אומר שצריך עכשיו לשים שירים שלו בנוהל.
מבלי לפגוע בזכויותיו הרבות, אתמול היה טוב אבל לאהבה הזה יש סוף.