5 טיפים איך לעבור את הקיץ בשלום

הקיץ זמן קשה בארץ החמה שלנו, אז בשביל שיעבור לנו עם כמה שפחות משקעים הנה 5 טיפים שיעשו אותו קצת יותר נעים

קיץ. הזמן הזה בשנה שבו השבתות נגמרות אחרי שהנשמה הרגילה והיתרה יוצאות, הדברים הלא מלבבים עם השם המלבב "עיגולי שמחה" צצים על חולצות כמו פטריות ברגליים של טירונים, והוא נופל בדיוק בזמן היישום של הרעיון הקסום של ילדים שלא הולכים לבית-הספר במשך חודשיים. אז איך ניתן לשרוד את אותה תקופה שבה שומעים יותר מידי אנשים עם ריח של קרם הגנה אומרים "סחוניה דל מות"?

הנה 5 טיפים לקיץ סביר: 

1 | שלוקים 

גם להורים שזה הילד הראשון שלהם והם לא נותנים לו ממתקים, כאן מדובר בצריכת הסוכר הכי משתלמת שיש וחבל שלא לנצל אותה. ילדים שלא יכולים לצאת מהבית בגלל החום זה ילדים שעושים לך חום. אם תתנו להם שוחד בדמותו של שלוק, קניתם לעצמכם שקט לעשר דקות לפחות שזה בדיוק הזמן שמספיק לכוס קפה קר ושניים מקרא בשביל להירגע. אם הילד שלכם ממש תינוק אז אפשר לתת לו גם שלוק סגור וזה עוד עשר דקות בונוס עד שהוא יעלה על הקונספט של המילוי ויגלה שאין תוכו כברו. את התענוג הזה אפשר לרכוש במחיר מגוחך של 10 שקלים ל-70 חתיכות באושר עד שזה בחישוב זריז 11 שעות ו-40 דקות. במקום כרטיס יחיד ללונה פארק אפשר לקנות 1,050 שלוקים שהם 175 שעות שזה יותר משבוע של שקט אם הילד טוחן שלוקים נטו בלי לישון/לאכול/להרביץ לאח הקטן. 

כל מי שעכשיו צועק בלופים: "לא קוראים לזה שלוקים" - לא אכפת לנו. 

כל מי שיודע איפה אפשר לקנות את השלוקים המטורפים שנראים כמו שלוקים בשקית שוקו, שהחב"דניקים מחלקים בתהלוכת ל"ג בעומר - נשמח לדעת איפה קונים את השקט הזה. תודה.

אישלג
"עיקר התכלית הוא רק לעבוד השם בתמימות גמור, בלי שום חכמות כלל" | תמונה: giphy.com

2 | דאודורנט טבעי

ניסינו את כל סוגי הדאודורנט, לגברים ולנשים אבל משום מה נראה שכל יצרני התמרוקים גרים באירופה והחום המזרח תיכוני מעניין אותם בערך באותה המידה שקורס סטטיסטיקה א' מרתק אותי. חוץ מזה הרבה מהתכשירים עושים שורף בבית השחי ומכילים חומרים שנועדו למנוע הזעה וזה לא כל כך בריא. אחרי הרבה מאד "די, נו, אני לא מאמין לזה" בדקנו דאודורנט טבעי שמבוסס על סודה לשתייה ואפשר להכין בכמה דקות בבית, והפלא ופלא - חברים מוכנים להיות לידינו גם אחרי שהזענו למות. רוצים מתכון וגם לזכות את חברים שלכם במצוות ואהבת לרעך כמוך? הנה מתכון >> 

 

3 | להקים בית נאמן בישראל

כל העיסוק בארגונים של החתונה, מציאת דירה ומציאת שימושים מקוריים לשלושה קרשי חיתוך לחלה, שתי פלטות וסט מצעים זוגי עם דוגמא מזעזעת, ישכיח מכם את החום הנורא. כבר לא תזכרו אותו בתור "הקיץ החם הזה" אלא בתור הקיץ שבו התחתנתם. 

למות

4 | לטבול במעיינות

אין כמו מים קרירים באמצע יום חם עם אבטיח קר ושישים ריבוא של עם ישראל מסביב מנופפים במנגלים, בעוד הנוף הפסטורלי מנוקד בשקיות ניילון וטיטולים משומשים שפזורים בכל פינה. 
אם אתם מעוניינים להתענג מחברתם של דגיגונים ולהימנע מהתענוג שבחברת בני אדם אתם מוזמנים להיכנס לכתבה שעשינו על 10 מעיינות שווים שאף אחד לא מכיר, וגם פה תוכלו למצוא 4 מעיינות חדשים דנדשים בצפון בקעת הירדן, שכדאי להגיע אליהם לפני שהאויר שם מגיע ליד סולדת.

מלך
אל תשכחו למרוח קרם הגנה גם מאחורי האזניים | תמונה: giphy.com

5 | שינת קיץ

לא מבינים למה אין דבר כזה שנת קיץ (מעכשיו נכתוב את זה שנת קיץ כי שינת נראה ממש רע). סליחה? לדובים ונחשים מותר לעשות שנת חורף אבל אם אנחנו מבקשים תנומת קיץ קלילה, לא, זה אין במלאי! מה קרה, רק לחתיכים מותר להתפנק? בושה! אנחנו דורשים לאפשר לאלתר לעשות שנת קיץ לכל מי שמעוניין בכך. מי שאמר לשמן שידלוק יכול לסדר לנו גם ארבעה חודשים של אגירת כוחות לקראת זמן חורף, נוכל לתפור על הדרך את י"ז בתמוז ותשעה באב זה בכלל יהיה פינוק.

חוצמזה, לא חבל להרוס את כל הגן עדן שצברנו לאורך כל החורף באבחת ביקור במעיין עם בנות בלבוש שמזעיק את גפני לתרום להן בגדים? תנו לנו 4 חודשים שנת קיץ ותקבלו אותנו ערניים בול בזמן לשחרית אחרי הנחת תפילין וקורבנות לכל השנה..לחודש שאחרי כן…שבוע. בלי נדר.

,hbue
דברו איתי באלול | תמונה: giphy.com