5 תיאוריות קונספירציה שלא רוצים שתכירו

ישנן תיאוריות קונספירציה מגוחכות כמו זו שטוענת שכולנו נמצאים על פלטה שטוחה שמונחת על גבי שלושה פילים שעומדים על גבי צב, כאשר ברור לכל בר דעת שמדובר בכלל באיגואנה. מה עוד מנסים להסתיר מאיתנו?

יגאל עמיר לא רצח את רבין זה היה בגרמא, אלביס פרסלי בכלל נמצא על אי בודד ביחד עם פרס ואיזה חב"דניק שהחזיר אותם בתשובה, ובאיזור 51 בארה"ב עושים נישואי תערובת. אמונת חכמים היא דבר חשוב? זה מה שאמרו לנו בשביל שנהיה כנועים וצייתנים ונשמע בקולם של הרבנים, שגם הם מנוהלים על ידי הפוליטיקאים המושחתים. אל תעשו מה שכולם עושים, אל תחשבו מה שכולם חושבים. עכשיו אנחנו נוכיח לכם איך משפיעים לכם על המוח ומנהלים לכם את החיים ונחשוף בפניכם מסמכים סודיים שיוציאו את האמת לאור.  

1 | ספריי הדתה

מוכרים לכם שהשובלים מאחורי מטוסי הסילון זה בסך הכל התעבות של האדים שיוצאים מהמנוע, אבל אם זה היה נכון, למה לפעמים רואים אותם ולפעמים לא? הרי אדים שיוצאים מהמנוע יש כל הזמן. האמת היא שהממשלה רוצה להדית אותנו ומי שלא רואה את זה הוא פשוט עיוור. נציגי החרדים והדתיים השתלטו כבר מזמן על כל הסיפור הזה והם מרססים אותנו בכימיקלים שגורמים לנו ליראת שמיים. אם זה ימשיך ככה איפה תהיה הבחירה החופשית שלנו? מה יהיה ההבדל בינינו לבין המלאכים? חייבים להתעורר ולהילחם בזה ולהסביר בכל מקום את מה שהם עושים לנו.

מטוס
עוישה פסים 

2 | לא כל המכוניות שנוסעות בשבת זה יולדות

זה מה שסיפרו לכולנו כל הזמן, אבל יש לנו משהו להגיד לכם-זה לא נכון. יש כאלו גם שלא שומרים שבת והם סתם נוסעים לים או לטיול או לסבתא או לסניף של טיב טעם לקנות בשר לבן. אה, וגם הברק, זה לא באמת, סליחה אם פגענו למישהו בתמימות.

מכונית
היא בטח כבר לפחות בפתיחה 4 | תמונה: giphy.com

3 | אין הבדל הבדל בין תפילין של רש"י ור"ת

פעם ראיתם מה נמצא בפנים? כשהולכים לסופר סת"ם לבדיקה של התפילין, אתם רואים מה יש בפנים או שהוא עושה הכל ואומר לכם שהכל תקין? זו סתם מזימה שפלה של סופי הסת"ם להוציא מכולנו עוד כסף על עוד זוג תפילין שהם בול אותו הדבר. מחקר שנעשה בארה"ב בדק 613 זוגות של תפילין ר"ת גילה "למרבה ההפתעה" שכולם היו בדיוק אותו הדבר. שנים אנחנו כבר אומרים שזו המצאה, ולר"ת בכלל לא הייתה גרסה שונה לתפילין. תתעוררו, אל תתנו לזה יד שמאל. 

smae
אולי נעשה לזה אנבוקסינג חגיגי שכולם יראו? | תמונה: giphy.com

4 | אין איסור לאכול חרקים 

לא זו בלבד שחסלט המציאו את זה בשביל שנקנה את החסות שלהן, הם גם זייפו המון פסקי הלכה וספרי שו"ת ישנים בשביל להראות כאילו תמיד היה אסור לאכול חרקים. בואו, גם כל התמונות האלו של תולעים על ירקות, ברור שזה ערוך במחשב. ומה הקטע שבכרובית אין חרקים רק בחלק מהשנה אבל בשאר הזמן יש? אתם יודעים שאת הכל מגדלים בחממות, עם שליטה על הטמפרטורה, התאורה והלחות. מה קשור עונות השנה? זה נועד בשביל למכור לכם ירקות טריוויאלים במחירים מופקעים ושלא תהיה לכם באמת ברירה. לא מאמינים? הנה תראו מסמך סודי שהודלף מתוך מחשבי החברה שמראה איך הם מסתירים את זה שמותר לאכול חרקים בירקות. 

חסלט
אתם לא תעבדו עלינו | תמונה: צילום מסך מתוך פייסבוק

5 | הבונים הדתיים

הבונים הדתיים הוא ארגון סתרים כלל עולמי ששולט בממשלות ובחברות בכל רחבי העולם. הוא מניע מהפכות ומשנה סדרים חברתיים מאחורי הקלעים. בין השמות הבולטים בארגון נמצא רב בונים מפשיסחא ומבין תלמידיו אפשר למצוא את המהפכנים הרדיקלים: רבי ישראל מאיר אלתר, מייסד חסידות גור, הרבי מקוצק ובעל "מי השילוח" שטוען שיש כזה דבר עבירה לשמה. לחברי המסדר יש טקסים רבים, בניהם ברית מילה בגיל שמונה ימים, הכנת מצות עם דם של נוצרים וחבטת ערבות על רצפת בית התפילה ביום מיוחד בשנה. אמנם קוראים להם הבונים, אבל בשבת לא תראו אף אחד מהם בונה. 

בונה
מנשק כיפות סרוגות של דתיים "פתאום" אני נהיה בונה | תמונה: צילום מסך מתוך יוטיוב