מעתיקי השמועה - 5 ההעתקות הבוטות ביותר של הגויים

היהדות היא הדת הכי שווה בפער. כל הדברים הטובים נמצאים אצלנו: סוכריות בבר מצווה, יום מנוחה בשבת, סיפור יציאת מצרים, מצוות ייבום ועוד. מדי פעם מגיע איזה ערל ומנסה להעתיק אבל זה לעולם לא יהיה מוצלח כמו המקור

בימים אלו אנו עדים להתארגנות של נשים רבות היוצאות לרחובה של עיר בגלימות אדומות וכובעים לבנים לראשן, אפילו יצא לנו לראות בטרלול פרוגרסיבי אחד בדמותו של כלב לבוש ככה. אותה תחפושת לקוחה מהסדרה "סיפורה של שפחה", אבל הרעיון הזה בכלל לא מקורי ולא התחיל שם מעבר לים אלא ממש פה בחצר האחורית שלנו. הרי ידוע שכל דבר טוב שהגויים עושים הם העתיקו מהיהודים, אז הכנו לכם רשימה של חמשת ההעתקות הגדולות ביותר שהתחילו בכלל ביהדות.  

1 | סיפורה של שפחה - הסיפור האמיתי

הסדרה של הגויים מתרחשת בעולם שבו קבוצה נוצרית רדיקלית בשם "בני יעקב" עושה הפיכה בארצות הברית ומקימה ממשל טוטליטרי דתי. העלילה מגוללת את סיפורה של אשה בשם ג'ון שנחטפה והפכה לשפחה ממעמד שנועד להקים פרי בטן למפקדים של אותה הפיכה, בגלל בעיית פריון של הנשים שלהן (כביכול). "בני יעקב", שפחות שמולידות ילדים במקום האשה..נשמע מוכר? האמת שאפילו לא מנסים להסתיר את זה שזה לקוח מסיפור רחל ובלהה, אלא שהפרשנות שלהן, במחילה, הרבה פחות מגובה העיניים. 

חמי
"אני לא מאמינה, הנה הסימנים של רחל" | תמונה giphy.com

2 | הנצרות

לא היה לכם כוח להמציא דת מאפס אז אמרתם: "יאללה, ניקח דת קיימת ונתאבנר עליה". מה זה העצלנות הזאת? אם כבר להעתיק אז עד הסוף, בבקשה. נראה אתכם מתפללים שלוש תפילות ביום, שומרים שבת, כשרות, נועלים קודם את נעל ימין אבל קושרים קודם את שמאל. וואלה יופי, גם אנחנו היינו שמחים לבוא לבית כנסת רק פעם בשבוע ושיהיה בו עוגב ומקהלה ורב שמחלק סוכריות. נראה אתכם מתמודדים עם 2.5 כזיתות מצת יד ועוד כשמעלילים עליכם שאתם שמים בזה דם של ילדים, כאילו לא מספיק גרוע לאכול דיקטים במשך שבוע.

אנעים
"אנעים זמירות ושירים אערוג" | תמונה: giphy.com

3 | הרקולס

גיבור, על אנושי, עם רעמת שיער פרועה שנלחם מול האריה בידיים חשופות ומנצח אותו. הוא נלחם בליסטים עם אלה מעצם של חמור, ממש כמו שמשון גיבורנו האהוב ובחירתו המקורית בלחי חמור, תודו ששלנו יותר טוב. הרקולס נפל ברשתה של מאהבת בשם הנסיכה אומפלה שגורמת לו לארוג חוטים (למה לא לסרוג כיפה?) ואז הוא מאבד מכוחו, בדומה למזימה של דלילה לפרוק את שמשון מכוחו. בסיפורים אחרים המקבילים להרקולס מוזכרים גם הגיבורים שאיבדו את כוחם כשגזזו להם את השיערות.
אבל בעוד הגיבור שלנו מפיל את הבית על הפלישתים כשהוא לופת את שני העמודים, הרקולס המעפן סתם מעמיד שני עמודים במיצר גיברלטר. העתקה בוטה וכתיבה גרועה. חכו חכו בעולם הבא תחטפו חת'כת תביעה על זכויות יוצרים. 

pupth
זה מה שקורה למי שחורש בעגלתי | תמונה: giphy.com

רחובות 

כן כן, יש עיר במסצ'וסטס בשם רחובות. מה עושים בעיר רחובות במסצ'וסטס, אתם שואלים? אנחנו לא יודעים. מה עושים בעיר רחובות שבארצנו הקטנטונת? גם את זה אנחנו לא יודעים. כנראה העיר שלהם חסרת משמעות ממש כמו העיר שלנו. חבל, עד שאתם מעתיקים תעתיקו כבר מקום מעניין ושוקק חיים כמו ירוחם או מצפה אשתמוע.  

גפילטע-פיש

סתם, זה אף אחד לא העתיק ובצדק.

dkhyg
מפד"לטע-פיש | תמונה: giphy.com

תעקבו אחרינו גם בפייסבוק ובאינסטגרם וככה תוכלו להתעדכן בכל הדברים הלא חשובים שאנחנו כותבים עליהם.