בנות לכאן: איך להתחיל עם בנים?

עולם הדייטים המוכר מתערער בשנים האחרונות, עם כל מיני המצאות חדשות ומוזרות כמו היכרות בלי שדכנית ו"למה שאני אשלם עלייך בואי נתחלק חצי חצי". אז מי קבע שהבחור צריך להתחיל עם הבחורה? בנות, תתחילו להתחיל

כמעט אין בחורה שלא התחילו איתה לפחות פעם אחת בחייה. זה יכול להיות ברחוב, בפייסבוק, בווטסאפ או דרך מכר משותף, וזה כמעט תמיד מחמיא וכיף, גם אם הבחור לא רלוונטי לי או שאני בדיוק בקשר. ברור, לפעמים זה לא כל כך כיף, נגיד אם הבן אדם בן שישים או שהוא התחיל במקביל עם החברה הכי טובה שלך (סיפור אמיתי. בנים, תזכרו שבנות משתפות צילומי מסך). לפעמים זה גם סתם עניין של תחושה או משיכה. איך אחותי אמרה לי פעם? ההבדל בין התחלה להטרדה הוא אם הבחור נראה טוב בעינייך או לא. עצוב אך נכון.

אבל היי, אנחנו נשים עצמאיות וחזקות. חברות ההיגיינה מזכירות לנו את זה כל הזמן. למה שנשב ונחכה לבחור על הסוס הלבן שיואיל בטובו להציע לנו לצאת? תתפלאו, אבל גברים מעריכים נשים אמיצות. תדמית האישה הנתמכת בגבר כבר לא שייכת למציאות שלנו. כמו שאין סיבה לתת לבחור לשלם עלינו בדייט (נושא לכתבה אחרת, אז בקצרה – אין סיבה, תתחלקו), ככה אין שום סיבה בעולם שדווקא הבחור יתחיל עם הבחורה.

poor
הוא סטודנט תפרן בדיוק כמוך, אל תתני לו לשלם עלייך | תמונה: giphy.com

ובכן, ליידיז, אני כאן כדי לחלוק מניסיוני העשיר ולעזור לכן להתחיל עם זה שבו חשקה נפשכן. תסמכו עליי, יש לי כבר כמה הצלחות ביד (לא ברמה של חתונה, בסדר, אבל מוצלחות מספיק).

להלן המדריך למתחילה המתחילה:

1| תאמיני בעצמך

זה השלב הכי חשוב בתהליך, והוא בכלל לא קשור לבחור. בשלב הזה את צריכה להפנים שאת הכי טובה בעולם ושכל אחד היה מת לצאת איתך לדייט. בכלל, העובדה שאת מתחילה איתו ולא הוא איתך זה רק כי הוא חושש שתסרבי לו. את בעצם עושה לו טובה שאת מתחילה איתו, חסכת לו מבוכה.

גם אם את לא בטוחה בכל זה, עדיין לא תפסידי כלום מלחשוב ככה, רק תרוויחי. הביטחון העצמי שלך חשוב יותר מכל בחור, וגם אם תקבלי סירוב – תזכרי שיש מיליון שיקולים והשפעות, וזה לא אומר עלייך שום דבר רע. להפך, הצעד הזה מעיד עלייך רק דברים טובים. מגיע לך הכי טוב.

ביטחון עצמי
תרימי אחותיייי | תמונה: giphy.com

2| תתרחקי מקלישאות

הטיפ הכי גדול שאני יכולה לתת לך הוא להיות את. זו קלישאה, אני יודעת, אבל היא נכונה. אל תנסי להיות משהו אחר, אל תנסי לחקות אף אחד – פשוט תבואי עם המילים שלך ועם האנרגיה המיוחדת שלך. זה נכון בין אם את ניגשת לבחור במציאות (אימאלה) ובין אם בהודעה כתובה.

לא מזמן התחלתי עם מישהו בהודעה בפייסבוק, הכרנו מפעם וחשבתי שאולי יש לזה סיכוי (ספוילר: אין). כתבתי לו הודעה מאוד פשוטה: למה אנחנו לא מכירים בעצם? הוא זרם איתי וגם פרגן על האומץ, וקבענו להיפגש עוד באותו יום. יצאנו לכמה דייטים עד שהוא סיים את זה ונפרדנו בטוב. הוא העריך את הישירות שלי, אני שמחתי שנתתי לזה צ'אנס, חברות שלי קיבלו רכילות וצילומי מסך וכולם מרוצים.

את לא צריכה להתחבא מאחורי אימוג'ים או משפטים מקוריים. תהיי פשוטה וכנה – היי, מצאת חן בעיניי, אני חושבת שאולי יכול לקרות פה משהו מעניין. סמיילי חמוד ואלוהים גדול. אם הוא לא יאהב את מה שתציגי לו אז כנראה בכל מקרה לא יכול לצאת מזה משהו.

3| תפרגני (אבל לא יותר מדי)

תזכרי שבצד השני עומד מישהו, והוא חצי מהסיפור הזה. תרימי לו, זה לא מוריד ממך בכלל. אין טעם לנסות לשמור על פאסון או לנסות להיות קשה להשגה – את רוצה שיצא מזה משהו ואל תפחדי להנכיח את זה. שידע שהוא מצא חן בעינייך. כדאי גם להחמיא על משהו ספציפי (אני אוהבת את הכתיבה שלך, אתה נראה לי טיפוס מעניין ממש), שיהיה לו כיף. מעבר לזה שהוא יעריך אותך יותר, גם עשית שמח ליהודי, לא שווה את זה?

מחמאה
אין כמו לשמח יהודי בארץ ישראל | תמונה: giphy.com

4| תתרחקי מהטלפון

שלחת את הלחם על פני המים, עכשיו תרפי. עשית צעד גדול שעלול להיות מלחיץ, אבל חבל לבזבז אנרגיות אחרי מעשה. יכול להיות שייקח לו זמן לענות, כי הוא עסוק או מתלבט או אלף סיבות אחרות, ואסור לך לתת להמתנה להלחיץ אותך. תזכרי שהחלק הקשה מאחורייך ומעכשיו זה כבר לא תלוי בך.

הפעם הראשונה והמשמעותית שהתחלתי עם מישהו הייתה עם בחור שהיה לי קראש מטורף עליו. הכרנו שלום שלום, היה בינינו פער שנים די משמעותי, והוא היה נסיך חלומותיי. אפשר לומר שהייתי מאוהבת. אחרי מיליון התלבטויות והשתפנויות שלחתי לו הודעה שהתחילה ככה: "אוקיי, בחיים לא עשיתי משהו דומה לזה אבל אף אחד לא ימות וזה גם טוב לקורות חיים", והצעתי לו לצאת.

ואז הגיעה היממה הכי ארוכה בחיים שלי. פתחתי את הטלפון כל חצי שעה, קראתי את ההודעה שלי שוב ושוב ושוב, כל רטט הקפיץ אותי והוריד לי את הלב לגרביים. הוא ענה אחרי יום, דיברנו קצת, בסוף גם יצאנו תקופה ארוכה ונפרדנו וחזרנו ונפרדנו, סיפור ארוך. הנקודה שלי היא כמות האנרגיות שבזבזתי על לחכות להודעה. לפעמים קשה לשלוט בזה, במיוחד אם את מאוהבת, אבל תנסי להסביר לעצמך שהכל בסדר וזה רק עוד סיפור חמוד בחיים, והכל יהיה הרבה יותר רגוע.

phone
אני רק בודקת כמה נגמר המשחק אתמול | תמונה: giphy.com

5| תזכרי שיש הרבה דגים בים

שוב קלישאה. מה אני אעשה. אבל באמת – שלחת הודעה, קיבלת סירוב, מה עכשיו? עכשיו מגיע השלב שבו את מבינה שהכל לגמרי בסדר. מותר להתאכזב, מותר לשתף חברות, מותר ואף רצוי לצאת לשוק ולשתות מלא ולקלל אותו יחד עם כל החברים (גם סיפור אמיתי), אבל חשוב להישאר עם רגליים על הקרקע ולהבין שזו באמת רק אנקדוטה בחיים שלך. אומנם לא קיבלת את הבחור, אבל קיבלת עוד חיזוק לזה שאת בחורה אמיצה ונהדרת, ויש בחוץ עוד הרבה בחורים טובים, אחד מהם אפילו יהיה שלך יום אחד, ויאללה הפסד שלו ואת מושלמת ושכולם יקפצו.