הכשרת דירת רווקים לפסח

לדירות רווקים יש חוקים משלהן. קבלו את מדריך מוקצה להכשרת דירת רווקים

עשרות אלפי רווקים שהיו רגילים לסגור את הבית וללכת לשבוע להורים (או למלון כינר אם להורים יש כסף), נאלצים השנה לבלות את הסגר בין תנור וכיריים. הדייסון שלהם מותש כמו מג"בניק במאה שערים והם כבר לא צריכים ללבוש כפפות כשהם יוצאים החוצה כי כפות הידיים שלהם נמסו מרוב מסיר שומנים.

הרשת מוצפת במדריכים מפורטים שמסבירים איך להכשיר את המטבח לחג הפסח, אבל כידוע – לדירות רווקים יש חוקים משלהן. קבלו את מדריך מוקצה להכשרת דירת רווקים:

הטלוויזיה

יש למחוק טוב טוב את היסטוריית הצפיה בנטפליקס. שימו לב שבvod נוטות להצטבר חתיכות שרופות של מאסטר שף. יש לנקות היטב גם שם ואז להדליק לבינג' של שלוש שעות. אנחנו ממליצים על הסרט הזה שמשדר אח בוערת. תרוויחו על הדרך גם ליבון חמור ב4K.

תמונה: Giphy

גביע הקידוש

זוכרים את הפעם ההיא שנגמרו לכם הכוסות הנקיות ואז שתיתם בו קפה חם וטבלתם עוגיה? פשוט מגעילים.

מדף המקרר של השותפה

אבק גזל זה בקושי לאו, חמץ זה כרת. תעשו עם הנתון הזה מה שאתם מבינים, ואנחנו מתכוונים ליוגורט הזה שאתם בונים עליו כבר שבועיים.

תמונה: Giphy

מפית של בורגרס בר שהשליח החתיך כתב לך עליה את המספר שלו

לבער. תאמיני לנו. היינו שם.

תמונה: Giphy

נרגילה

בולעת חמץ על ידי הכנסת וודקה אבסולוט לכד. הכד עשוי מזכוכית ולכן לדעת הספרדים די בהדחה בצונן. לדעת האשכנזים נמחקתם מהצוואה. אתה הילד הכי בעייתי שהיה לנו ועם האחים הגדולים שלך לא היו לנו סיפורים כאלה.

תמונה: Giphy

ספר השירים של ויסלבה שימבורסקה שעל המדף ליד המיטה

לנקות רק מבחוץ. הסיכוי שבריוש ענק יפול וימעך אתכם גדול מהסיכוי שאי פעם פתחתם אותו.

ארבע מאות שלושים תבליני פיצה ששמרתם כאילו לא תזמינו שוב בשבוע הבא.

לפורר ולזרות לרוח כדי שלכל נחלאות תהיה דודא לפיצה

תמונה: Giphy

אוטו של גברים

אנחנו בטוחים שאתה שומר על האוטו שלך נקי בכל ימות השנה ואין לך הרים של טישו משומש בתא הקטן הזה בדלת ושאריות ופלים של החבר'ה מאחור. תעבור בקטנה עם שואב אבק ואתה מסודר.

אוטו של נשים

אנחנו בטוחים שאת שומרת על האוטו שלך נקי בכל ימות השנה ואין לך הרים של טישו משומש בתא הקטן הזה בדלת ושאריות ופלים של החבר'ה מאחור. תעברי בקטנה עם שואב אבק ואת מסודרת. רגע, מה חשבתם שיהיה כאן, מיזוגנים שכמוכם?

מצות משנה שעברה

קצת שוקולד השחר ולא תרגישו בהבדל

קטאן

דמיינו שקודשא בריך הוא עשה לכם מונופולי על החיטה. אם אתם משחקים עם גוי מהכפר ליד – אפשר למכור לו את החיטה תמורת שני כבשים. אם יש לכם נמל חיטה אכלתם אותה, אבל אתם תמיד יכולים לעשות את מה שאתם שם בנמלים יודעים הכי טוב: לשבות.

 

תמונה: Giphy

מסתור הכביסה

יהודים רבים נכשלים בחמץ גמור דווקא בגלל מסתור הכביסה, שם הם נוהגים לאחסן זה לצד זה בקבוקי גולדסטאר למיחזור וילד נוצרי כפות. יש להקפיד על מרחק של שני מטרים לפחות בין הילד לבקבוקים עד לסיום הכנת המצות.

החמץ שבלב

ללב יש דין של כלי חרס ויש לו תקנה רק כשהוא נשבר. יש לנקות היטב את כל ארבע האונות ואז לסמס "ערה" לשירה כהן צדק.

תמונה: Giphy

כפי שראיתם, הכשרת הדירה לפסח היא דבר פשוט מאוד, מאמץ קטן כדי לקיים פסח כהלכתו. יהי רצון שנזכה השנה לצאת מעבדות לחירות אמיתית. פסח כשר ושמח לכולם!