חג גדול ליהודים. אלא אם כן אתם נשים

זרקנו לעזרת הנשים של "כל הקושיות נכונות" מארז יין של בלו נאן, בתנאי שיספרו לנו את החוויות המזעזעות שלהן מפורים. הן לא אכזבו, ומסתבר שהחשד היה נכון – פורים הוא חג של גברים, ורק שלהם

מעבדת המחקר של מוקצה יצאה לחקור: האם נשים שונאות את פורים? התשובה כמובן לא שחור לבן (יותר ורוד עם נצנצים חחחח), אבל לפני שנגיע לתוצאות, הנה כמה עובדות מעניינות שכולן, באופן מפתיע, מתחילות באות מ':

משתה: בזמן שהגברים מתבסמים, פולטים סודות ורזים ומקיאים דברים אחרים, הנשים עסוקות בלערוך, להגיש, לנקות ולטפל בילדים. כיף גדול.

משלוח מנות: תפקיד בעיקר של נשים, פלוס לדאוג לפזר את כל המשלוחים לשכנים ולחברים מהגן ולנהל מעקב מדויק של מי השאיר משלוח למי ושל מי הפסק זמן שכולם שמים עליו עיניים. כל זה בזמן שהגברים, כאמור, שותים.

מקרא מגילה: ברצינות? לא תוותרו להן הפעם? כי כשהן רצו להניח תפילין ולעלות לתורה הייתם "אוי אימאלה רפורמים". דווקא ביום הכי גרוע בשנה מפילים עליהן עוד דברים?

מתנות לאביונים: טוב, די לגיטימי.

עדויות ממקור ראשון (לא לבעלי לב חלש)

בלו נאן, יין קליל ומתוק שהקטע שלו זה לעשות פאן, החליט להרים לנשים דתיות בקמפיין מודפס שמעודד אותן ליהנות גם בפורים. לא שאנחנו תומכים חלילה בזה שנשים ייהנו. אפילו מהקריאת מגילה שלהן הורדנו את החלק הכיף של הרובי פיקות.

בלו נאן
המודעה של בלו נאן

השגנו כמה מארזים יפים של בלו נאן כדי לחלק לכמה מחברות "כל הקושיות נכונות" המבואסות ולהפוך את הפורים שלהן לנעים וכיפי יותר, כמו שרק יין טוב יודע לעשות.

אגב, אם אתן רוצות ליהנות ממארז בלו נאן יש לכן עדיין סיכוי – תיכנסו לשרשור בקבוצה וספרו לנו.

ועכשיו קבלו כמה סיפורי זוועה.

הפורים של רוני משרקי

רוני מספרת שהפורים הכי גרוע שהיה לה היה בכיתה ה'. לאבא שלה היו תלמידים בישיבה גבוהה, וביינישים מנהגם להשתכר ולא לעשות את זה בצורה חכמה במיוחד. המשפחה נעלה את הבית כדי שהחבר'ה השיכורים לא ייכנסו, אבל הם ניסו לפרוץ דרך החלונות. אחד מהם הצליח, ובדרכו לסלון הוא דחף חזק את רוני שעמדה בדרכו. היא נבהלה והוא בא להתנצל אחרי פורים. לא נעים בכלל.

הפורים של האנונימית הראשונה

לא נעים לפגוש את האקס במסיבת פורים, נכון? אז תוסיפו לזה את החברה החדשה שלו, ואת האקס של חברה אחרת, ואת הבכי ההיסטרי שלה בשירותים במשך חצי מסיבה. וזה לא הכל, יום אחר כך היא חזרה למשרד וכתבה 16 דוחות מפורטים, והאלכוהול כנראה עשה את שלו כי ביום ראשון שאחר כך היא כתבה אותם שוב. מחדש. סתם כי היא שכחה שהם כבר מוכנים.

הפורים של מרים

מרים מתארת את הפורים של גיל 10, הפורים הכי גרוע שהיה לה. כמה שבועות לפני החג היא פיסלה דמויות מדאס והניחה אותם על המדף בסלון. בפורים הגיעו המון בחורים שיכורים, ואחד מהם – שאף אחד לא הסכים להשתנקר עליו – העיף את המדף ושבר לרסיסים את הדמויות שהכינה. זה אולי רגע קטן, אבל הוא מעצב חוויה שלמה.

האם נשים אוהבות את פורים?

השלב השני של המחקר היה לפרסם פוסט עם הוראה פשוטה: אם את אוהבת את פורים תסמני לייק לב, אם את שונאת את פורים תסמני לייק כועס, אם אתה גבר יש לך אופציות אחרות כדי שלא תרגיש מודר חס ושלום.

אלה התוצאות נכון לרגע זה:

האם נשים אוהבות את פורים

אז כן, הרוב אוהבות, אבל

א. ניחוש שלנו: רובן צעירות רווקות
ב. היינו מצפים לקצת יותר מחג שהמהות שלו היא מסכות, רעשנים, שירים וריקודים. וואלק אם נעשה סקר על חג סתמי כמו שבועות בקבוצה של רגישים ללקטוז נביא אחוז יותר גבוה.

בונוס: שאלת העמקה

האם ייתכן שבנות שאבא שלהן נוהג להשתכר בפורים, הן אלה שגם נהנות יותר בחג הזה?

קמה בקשי הביאה לתשומת ליבנו את האפשרות הזו, ומיד העלינו סקר נוסף בכל הקושיות נכונות. אלו התוצאות נכון לזמן פרסום הכתבה:

צילום מסך

גם הלכה התיאוריה וגם גילינו שרוב האבות לא נוהגים להשתכר. בזבוז של סקר. בכוונתנו לפנות לבג"ץ.

🤝 שת”פ