קבלו שידרוג מטורף לביקור הבא בדיסניוורלד


כמה פעמים יצא לנו להסתובב בטיילת על איזה חוף באי מטורף ואקזוטי ולקנא בכל עובר או שב שמסתובב עם האוכל המקומי תקוע על מקל. כמה פעמים יצא לנו לחשוב "נו, מה כבר יכול להיות לא כשר בזה?" בעודנו מריירים על צלחת של נתח בשר לבן עסיסי על מצע פירות ים מטוגנים בחמאה במסעדה מקומית קטנה שולחנות מזמינים ומפות המשובצות לבן ואדום?


תמונה: giphy.com

אין ספק. לטייל בחו"ל ולא ליהנות מהאוכל המקומי, לחזור למלון ולפתוח שימורים של טובה ולהגיש על צלחת חד פעמית, להיות רעב בזמן שוכלם זוללים סביבך – זה באסה. הבעיה מתעצמת כשמגיעים למקום סגור כמו דיסניוורלד או דיסנילנד. באופק אין סופרמרקט ולאף אחד אין חשק להיסחב במסע הכומתה שנקרא "יום בפארק דיסני" עם תיק גדול וכבד מקבנוסים ושימורים.


סטיץ' אחי יש'ך גזיה נעשה מנה חמה רגע? | תמונה: pxhere.com

אז בוודאי תשמחו לשמוע שבדיסניוורלד יש אוכל כשר. בום. Game changer רציני. בפעם הבאה שאתם מגיעים לדיסני, כנסו לכל מסעדה שאת רואים ובקשו את התפריט הכשר. ב90% מהן יש מנות כשרות.
סיכוי סביר שהמוכרת החייכנית לא ממש תדע מאיפה נפלתם עליה, אבל תתעקשו ותבקשו ממנה לשאול את המנהלת. סיכוי סביר שהיא פשוט לא מודעת לזה. האוכל שתקבלו אמנם לא יהיה שווה באיכותו לנבלות והטרפות הנהדרות שכולם אוכלים מסביבכם, אבל היי, זוכרים לאיזה מגזר אתם משתייכים? בתור אנשים שחו"ל אצלם כולל מפתח שמשופצר לחגורה, המתנה ליד דלת אוטומטית של מלון בתקווה שאיזה גוי יכנס ונסיעה של 3 שעות למסעדה כשרה כדי לאכול אורז תפל ועוף מכובס – אתם חייבים להודות שזה שיפור משמעותי.