הכניסות הכי מטורפות של רב פורים

להכניס את רבנית פורים על סוס זה כבר פאסה, וגם רב פורים על אופנוע זה כלום לעומת הסיפורים שאספנו פה. מחפשים רעיונות להכתרה משוגעת? תעיפו מבט

זה כבר נהיה משחק כבוד בין שבטים, סניפים, אולפנות וישיבות. אף אחד לא זוכר את ההצגה בהכתרה, כולם זוכרים את מחזור ד' ששרף את הרב פורים שלהם. רבני־פייק הם כבר חלק מהנוהל, סנפלינג הוא צפוי ומשעמם, אופנוע זה לסאחים, והחג שדורש ממנו הכי הרבה מקוריות – בתחפושת, במשלוח מנות, במערכונים – לא נשאר חייב גם בכל מה שקשור למנהג המפוקפק של הכתרת רב או רבנית פורים.

שאלנו בכל הקושיות נכונות מי זוכר את הכניסה הכי מטורפת ואספנו לכם את הטופ של הטופ. הרא"ה מעלה נפצוצים, תתחילו לאסוף רעיונות.

הכתרה
ואז הזקנה התפצלה לשניים ומתוכה יצא רב פורים מחופש למומיה | תמונה: giphy.com

נפילה מבוימת

הסיפור הזה הגיע אלינו בכמה וריאציות. רפאל מיוחס דיווח שראש הישיבה אצלם סיפר את הסיפור הזה כדי להזהיר ולהבהיר את גבולות הגזרה, ובתגובה הגיבו לו שהמקרה לגמרי קרה במדרשיה, באחריות מחזור ו'. טוהר סגל סיפרה שזה קרה גם אצלם ביישוב. גם הראל לב הצטרף וסיפר סיפור דומה שקרה אצלם.

וכך מתבצע הטריק:

קושרים בובה בחבל סנפלינג לגג גבוה ומראים אותה מטפסת את דרכה במורד הקיר. הקהל חושב כמובן שזה עוד מקרה דלוח של רב פורים שיורד בסנפלינג, כשפתאום הבובה מועדת ומתרסקת על הרצפה. נהיה בלאגן, לחץ, מגיע אמבולנס, ומתוכו – הפלא ופלא – יוצאים הרב או רבנית פורים האמיתיים במלוא הדרם. הקהל מוחא כפיים והאמבולנס מפנה אדם אחד שלקח את זה קשה והתעלף.

friends
רוס גלר ורחל גרין הקדימו אתכם, חברים | תמונה: giphy.com

מקוריות: ארבע מתוך חמש
גורם הפתעה: קיים אף קיים
למה לא: תכל'ס לא יפה להתעלל ככה בקהל. אם זה עשוי טוב זה עלול להבהיל באמת, ואם זה עשוי רע זה ממילא לא יעבוד.

מופע ראווה

העיקרון שעומד מאחורי הכניסה הזו הוא להראות שאנחנו יכולים. אנחנו שמיניסטים אז יש לנו רישיון ולכם אין, אנחנו כל כך קולים שיש לנו אופנועים, יש לנו קשרים במקומות הנכונים והצלחנו להשיג גמל אמיתי. זה עובד ברגע שמכניסים רכב יוקרה (או סתם רכב) לתוך גבולות בית הספר, אבל בעיקר כשרב או רבנית פורים נכנסים על הארלי דוידסון כבד או על בעל חיים גדול שממש לא אמור להסתובב בינינו כאחד הכלבים.

אופנוע
היי יואו אנחנו שמיניסטים ואנחנו קולים | תמונה: giphy.com

הביא לנו טוויסט מעניין נתנאל אלימלך, שבהכתרה אצלם נכנסה שיירה של קטנועים לתוך האולם ואחריהם רב פורים רכוב על אופני ילדים בצבע ורוד. המהדרין יוסיפו סלסלת קש וסרטים נוצצים על הכידון.

מקוריות: שתיים מתוך חמש
גורם הפתעה: גורנישט
למה לא: קצת מסוכן, בינינו.

מראית עין

אההה הראש אולפנה לא שומר נגיעה!! אימאלה אה חח זה לא באמת הרב / זו לא באמת הרבנית פורים איך עבדו עלינו חח.

גם הסיפור הזה בא בכמה וריאציות. בהכתרה של מוריה דפנה הרבנית הייתה לבושה בשמלת כלה והינומה ורקדה מצווה טאנץ עם רב האולפנה, עד שהוא בטעות נפל והיא תפסה אותו לקול צרחות הבנות שבקהל, שגילו מיד שמדובר באחד הרבנים האחרים ולא ברבנית פורים הקדושה והטהורה שלהן (שנכנסה אחר כך באיזושהי דרך).

מצווה טאנץ
רב האולפנה מזווית שלא הכרתן | תמונה: giphy.com

רבקה ברזילי הביאה סיפור מהכתרה אחרת, שבה נכנס רב לבמה והתחיל לרקוד עם אחת הבנות. הרב היה כמובן רבנית פורים מחופשת.

גם צוריאל בונה סיפר על הכתרה שבה רב האולפנה החזיק ביד של הרבנית פורים שזה עתה הוכתרה, והילל ושיבח אותה לעיני האולפנה הנדהמת. התחפושת של הרבנית פורים כמובן הורדה מיד והתגלה מתחתיה בחור צעיר.

מקוריות: שלוש מתוך חמש
גורם הפתעה: תלוי ברמת המשחק של רב האולפנה
למה לא: כי זה קצת איכסי. וגם לא כל כך אמין.

תאומים זהים

את הסיפור הזה הביאה לנו אביה אסבן, והוא אפשרי כמעט בכל הכתרה. צריך בסך הכל רב/רבנית פורים ואת התאום הזהה שלהם. בקטנה.

מעשה שהיה כך היה:

מיד כשהוכתר רב פורים קם מישהו מהקהל שנראה בדיוק כמוהו והתחיל לצעוק שזו רמאות, מדובר במתחזה, אני הרב פורים האמיתי. הקהל הנבוך (כלומר האחוז הקטן ממנו שלא ידע על התאום הזהה של הרב פורים) לא ידע מה לעשות, עד ששני התאומים התאחדו על הבמה וכולם מחאו כפיים ואמרו האח הידד.

מקוריות: חמש מתוך חמש
גורם הפתעה: בעיקרון מפתיע, אבל רק אם לא כל הישיבה יודעת על האח התאום שלומד במקום אחר
למה לא: כי כל הישיבה יודעת על האח התאום שלומד במקום אחר.

תאומים זהים
צמד התאומים שמשגע את הישיבה, אילוסטרציה | תמונה: giphy.com

פאשלה לא מבוימת

"היו לפידים ואש חיה ושיחים. רב פורים התקדם מתוך האפלה אל האור, כשלפתע שיח מתחתיו החל לדלוק מגיץ שעף עליו. בחור שהיה ליד מיד שפך דלי על האש, רק שהגאון התבלבל בין המים לבנזין. הרב פורים עלה באש, נפל על הרצפה והתחיל להתגלגל כדי לכבות את עצמו".

פרק מילדים מספרים על עצמם? ברית בין הבתרים? לא ולא. זהו סיפור ההכתרה במילותיו של יואל קנול. הרב כמובן הצליח לכבות את האש, ומיד נעמד והכריז: "הכל מבוים". קושיה עליך, רב פורים, אם הכל מבוים למה הרגשת צורך להדגיש את זה?

בכל אופן, ככה מוציאים את המקסימום מפאשלה מזעזעת. אל תנסו בבית.

fire
תמונה: giphy.com

מקוריות: חמש מתוך חמש
גורם הפתעה: עשר מתוך חמש
למה לא: זה כמו מצוות שכחה, אי אפשר לתכנן את זה.

הכתרה מהסרטים

יהונתן בר: ראינו משהו עגול וירוק מסתובב מופיע פתאום על הקיר, הרב והעוזר שלו עברו דרכו. הרב נראה זקן ולבש חלוק לבן ונזל לו ריר מהזווית של הפה, העוזר נראה ילד. הם הסתכלו על כולם, הזקן אמר "זה לא כאן מורטי", ואז הם נכנסו חזרה לדבר הירוק ונעלמו בתוכו. יותר לא ראינו אותם.

ריק ומורטי
התבלבלנו עם ישל"צ. חוזרים | תמונה: giphy.com

טוב, זה לא באמת קרה. אבל היה מגניב אם כן.