מוקצה שלום: שלחתי לידידה שלי לב אדום. האם אני בהיריון?

ווטסאפ עורכת שינוי משמעותי באימוג'י, וזה ישפיע עמוקות על ההתכתבות שלכם עם בני המין השני. רוצים לדעת איך? כל ההסברים ממש כאן למטה

אימוג'ים הם כבר מזמן חלק מההודעות שאנחנו שולחים ומקבלים, ולבבות הם מסמלי האימוג'י הנפוצים ביותר. הבעיה מתחילה כשיש צורך לשלוח לב למישהו מבני המין השני.

את הלב האדום הפועם של ווטסאפ כולנו כבר מכירים, אלא אם כן אתם לא משתמשים בווטסאפ, ואז הכתבה בכל מקרה לא רלוונטית אליכם. למקרה שכן המשכתם לקרוא – אנחנו מדברים על לב אדום כזה רגיל, שפועם אם הוא לבד בהודעה. את הלב הזה אנחנו לא נשלח לאנשים שאנחנו לא מאוד אוהבים. אבל בשביל זה יש גם את כל שאר הלבבות, לא?

hearts
לב. אילוסטרציה | תמונה: giphy.com

אז זהו, שכבר לא. ווטסאפ עושים שינוי, וכל הלבבות עומדים לפעום כמו הלב האדום. איך אנחנו יודעים? פשוט, אנחנו מעודכנים בדברים כאלה, וחלק מהצוות פה במשרד עובד גם בווטסאפ. או אולי כי במחשב זה כבר התחיל. אם תשלחו לבבות בצבעים שונים בוואטסאפ במחשב, תגלו אותם פועמים להנאתם כמו לב אדום פשוט ורגיל. 

לרגל השינוי, החלטנו לכתוב לכם מדריך – הלכות שליחת לבבות לבני המין השני!

המגזימים 😍😘🥰

כל האימוג'ים, כולל נשיקה, נשיקה עם לב, לבבות בעיניים, לב אדום פועם, מאוהב, וכל לב אדום או ורוד.

המקילים 💞❣️💗

כל הלבבות שלא זזים. גם לב אדום, בתנאי שאינו פועם.

הנורמלים 🤍💙💚

רק לבבות בצבעים קרים – לבן, ירוק, כחול, חום. לב שחור זה לשונאים, אז תחליטו בעצמכם אם זה לגיטימי.

(הערת העורכת: במערכת מוקצה שלטת דיקטטורה אכזרית המתירה אך ורק לבבות קרים בין שני מינים. אין לי כל רצון להתחצף, אך דעו כי המאבק עוד לא תם. השינוי בוא יבוא. בוס אם אתה רואה את זה תזכור כמה אני חשובה לכם ביי)

המהדרין 👍

לא שולחים לבבות בכלל. אפשר אימוג'ים כמו לייק, או מצוין, סמיילי מחייך או סתם משהו כמו בנוקיה של פעם:)

המהדרין מן המהדרין 🤐

לא שולחים הודעות לבני המין השני בכלל. גם יכול להיות שהם רק עם נוקיה, אנחנו לא יודעים.

סקר שהעלינו בקבוצת הפייסבוק "כל הקושיות נכונות" מציג נתונים חד משמעיים: 120 הצבעות לאפשרות "לא לגיטימי לשלוח אף אימוג'י כזה לבני המין השני", 70 הצבעות ללבבות בצבעים קרים וכן לאפשרות המקבילה של צבעים חמים (מה זה אומר בעצם?), במקום השלישי עם 40 הצבעות לכל אחד – 🫀, לב אדום לא פועם וכל הלבבות האחרים, ובשורה האחרונה עם כל המאחרים יושב לו הלב האדום הפועם, עם 20 הצבעות בלבד.

heart
הלב האדום יושב בפינה לבד בחושך והוא עוד יקבור את כולנו | תמונה: giphy.com

אז אחרי שעשינו סדר בתחום האפור אך צבעוני הזה – איך תשלחו לבבות לא פועמים? אל תשכחו שגם אם אצלכם הוא עוד לא פועם, אולי הצד השני משתמש בווטסאפ במחשב ואצלו הוא פועם ועוד איך...

קבלו כמה טיפים איך להפוך את הלבבות שלכם לרגילים:

1

הקלאסי: פשוט תוסיפו להודעה טקסט או עוד אימוג'י. לדוגמה: 💙🙏. אם אתם מוסיפים טקסט, תוודאו שזה לפי הכללים.

2

המתחכם: תוסיפו כוכביות לפני ואחרי הלב. אפשר גם להוסיף טילדה (~) או מקף תחתון (_).

3

הגיקי בהגזמה: בוחרים סמיילי תווים ממקלדת הסמיילים (לדוגמה: ⁦:^)⁩ ). יש לפניו ואחריו תו מוסתר שתפקידו לשנות את הסדר של הטקסט או משהו בסגנון (לא סגורים על זה). עכשיו כל מה שאתם צריכים לעשות זה למחוק את כל התווים חוץ מהאחרון.

בהצלחה!