"האתרוג האחרון בשטיגליץ" – חדר בריחה וירטואלי לסוכות שיעיף לכם ת'סכך

חדר בריחה חדש ואינטראקטיבי הוא בדיוק הפעילות שמתאימה לכם לגל השני של הסגר בבית וזה יושב בול על סוכות כמו פיטם לאתרוג. צריך יותר מזה? בכנות לא


אמל"ק: חדר בריחה וירטואלי חדש לסוכות. נכנסים כאן.

בטח כבר שיחקתם באחד מחדרי הבריחה הוירטואלים שלנו, "סלפי בכותל", ו"הבריחה מטיטוס" ואם לא – אתם יודעים מה, אולי באמת הגיע הזמן. עכשיו אנחנו לגמרי גאים להציג לכם את חדר הבריחה החדש והטרי שלנו – "האתרוג האחרון בשטיגליץ".


זה פלייר לחדר בריחה. תראו כמה נאה הוא.

הסיפור הוא פשוט: דמיינו שנכנסתם לתוך הדף האמצעי של "שיחת השבוע" ואתם עכשיו ממש בתוך סיפור חסידי. בעיירה שטיגליץ שבצפון מערב פולין, החסידים והאדמ"ור נקלעו למצוקה. החג עוד רגע נכנס ואין ארבעת המינים לברך עליהם! מה עושים? הרב'ה שולח אתכם למשימה, ואתם בניסי ניסים צריכים לחזור עם ארבעת המינים עד כניסת החג. וזה לא שהקוזאקים בדרך עושים לכם את החיים פשוטים.


ראיתם פעם רב'ה שאפשר לדבר איתו במסנג'ר???

אתגרים אינטראקטיביים

כדי לחזור אל הרב'ה עם הסט המהודר א' א' שתשיגו תצטרכו להתגבר על רצף של חידות ואתגרים בתוך עולם אינטראקטיבי מגניב לאללה שבנינו במו ידינו. הרב'ה אגב ילווה אתכם ברוחו במהלך כל המשחק ואם תתקעו הוא יוכל להכווין אתכם בצ'אט העזרה המדהים והמפורט שנבנה כולו בעזרת רוח הקודש.


אפילו המשמש מנסה לעכב אתכם?? מה נסגררר

תשובות לשאלות נפוצות

האם יש צורך בידע מוקדם כדי להצליח?

אין צורך בידע מוקדם כדי לפתור את החידות, הכל מתבסס על חשיבה והיגיון. עם זאת, יכול להיות שתצטרכו דף ועט כדי לפתור חלק מהחידות.

מה צריך כדי לשחק?

כל מה שתצטרכו זה מחשב פשוט עם חיבור לאינטרנט שמאפשר גישה לפייסבוק ורמקולים. לא ניתן לשחק עם מכשיר נייד.

לאילו גילים המשחק מתאים?

אנחנו ממליצים לשחק בקבוצות של 2-4 אנשים או בפורמט משפחתי. המשחק מתאים לכל המשפחה, החל מכיתה ה' ועד מבוגרים (ילדים מתחת לגיל 12 אולי יצטרכו עזרה קלה בתפעול, ובכלליות כדאי לכם לשחק יחד איתם!)

כמה זמן אורך המשחק?

כיוון שמדובר במשחק מאתגר, הטווח הוא רחב ותלוי כמה זמן לוקח לכם לפצח את החידות. הזמן הממוצע הוא כ-50 דקות, כשהטווח הוא בין 35 דקות ל75 דקות.

מה קורה אם נתקעים במשחק?

החידות מאתגרות וכל אחד מאיתנו יכול להתקע. כיוון שהמשחק נועד להנאתכם, במהלך כל המשחק תוכלו לתקשר עם בוט הרמזים שלנו ולבקש רמזים. אם הבוט לא יצליח לעזור לכם, ותרצו עזרה נוספת, תוכלו לפנות בכל זמן המשחק לתיבת מייל העזרה שלנו help@mooktze.co.il 


בלי ספויילרים רק טעימה

כמה זה עולה ואיך מזמינים פעילות נהדרת שכזאת?

אז ככה. אם אתם משפחה שרוצה לשחק או קבוצת חברים, כל מה שעליכם הוא להזמין את מספר כרטיסי המשחק שאתם רוצים ממש כאן. העלות היא 40 ש"ח למחשב (כלומר – משפחה שמשחקת יחד במחשב אחד צריכה כרטיס אחד).

אם אתם קבוצה גדולה (מעל 30) או רכזי קהילה, תרבות נוער או חינוך, מוזמנים לפנות אלינו למייל sales@mooktze.co.il או לרחלי בטלפון 054-4771037 ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.