עני על 15 שאלות ואורקל המטפחות תנחש איזה כיסוי ראש יש לך

אורקל המטפחות מכירה אותך יותר טוב ממה שאת מכירה את שערות ראשך. עני על 15 שאלות והיא כבר תדע בדיוק איך את מעדיפה את כיסוי הראש שלך


להגיד לו "כן" היה החלק הקל. החלק הקשה היה לעמוד מול המראה וללמוד איך לקשור את המטפחת הזאת שתשב נורמלי, בלי להגיע לשלב בו עולים העצבים והידיים מתחילות לרעוד כי הן יותר מדי זמן באוויר.
ולא, כל השנים בטרמפים לא הועילו. אלו שרירים אחרים מסתבר.

עולם המטפחות עבר טלטלות עזות בשנים האחרונות. זוכרות את התקופה של המטפחות המעוצבות בהגזמה? ואז את המטפחות הפשוטות ב-20 ₪ שקניתן בדוכנים באוניברסיטה כי זה הרבה יותר יפה מהמעוצבות וכי למה מה קרה שתשלמו כזה הרבה על מטפחת? ואז את הבובו והבובי שהכניסו נפח לכל העניין ושהפכו את כל התמונות שלכן מפעם להשם ישמור? ואז שוב את המעוצבות אבל בטוב טעם, נכון לשעת כתיבת כתבה זו?

היו כמובן גם בארטים וכובעים, ואז הבארטים אומצו ע"י עיתונאים דתיים שלא רצו שידעו שהם דתיים. בקיצור, עברתן הרבה. והיום? כבר יש אתרים כמו שליש Fashion (מבית שליש גן עדן) שבהם יש כל מה שאתן יכולות להעלות על דעתכן ועל ראשיכן. אמריקה.

אז נכון, היו שנים קשות, אבל זה השתלם סוף סוף.

נשות מוקצה פיתחו עבורכן את אורקל המטפחות – מערכת מבוססת בינה מלאכותית יתרה (ראיתן מה עשינו כאן) שהולכת לנחש איזה כיסוי ראש יש על הראש שלכן. איך זה עובד? אתן עונות על כמה שאלות פשוטות, והאורקל תגלה – סרט סמלי? פוני מקדימה? או בכלל מטפחת מלאה שמסתירה גם את הגבות? עני ותיהני!


🤝שת"פ