הדתייה שכובשת את הטיקטוק יחד עם אביה החבדניק

לטיקטוק יש ממשק מבריק גם ליצירה וגם לצפייה בסרטונים, היא ממכרת וכיפית לאללה, ואין בה דתיים. או שיש? קבלו יוצרת דתייה ששוברת את הטיקטוק עם מאות אלפי צפיות

אפליקציית שיתוף הסרטונים טיקטוק (TikTok) היא מה שחם עכשיו אצל הצעירים, או לפחות ככה שמענו. אפליקציית שיתוף סרטונים אמרנו? אם כבר הורדתם את טיקטוק אתם יודעים שזה תיאור שעושה עוול; לטיקטוק יש ממשק מבריק גם ליצירה וגם לצפייה בסרטונים, היא ממכרת וכיפית לאללה, מובילה טרנדים שחורכים את הרשת, וגם בומרים כמונו יכולים להבין למה היא כל כך מצליחה.

אבל יחד עם זה, היא גם לא המקום הטבעי שהיינו מצפים למצוא בו יוצרים דתיים, שרובם עדיין נאבקים עם ממשק הצ'אט של נטקינג (ביי ביי לכל מי שבן שלושים ומטה). או לפחות ככה חשבנו. עד שפגשנו יוצרת דתיה ששוברת את הטיקטוק עם מאות אלפי צפיות. קבלו במחיאות כפיים את הילה שלם.

 

אחד הסרטונים ששוברים את הטיק טוק ברגע זה!!נרגשת לשתף אתכם גם פהרק אל תישאלו כמה טייקים זה לקח לנו🤣🤣

Posted by ‎הילה שלם‎ on 2020 m. balandžio 30 d., ketvirtadienis

הילה שלם, בת 33, נשואה ואם לשלושה, אחות במחלקת אם-ילוד בבית חולים מאיר. מה לה ולטיקטוק? "יש לי אחות שקטנה ממני בשמונה עשרה שנה, שמכירה את אחותה הגדולה והשטותניקית, כך יצא שיום אחד היא אמרה לי שיש אפליקציה שתתאים לי ממש ומשם התאהבתי ממבט ראשון", היא מספרת בראיון מיוחד למוקצה.

 

אני הילה שלם, בת לויקטוריה ואליעזר גולןמשיאה משואה זו לכבוד אותם הזויים שמחרפנים נפשם בטיק טוק כדי להעלות לכם חיוך על הפנים😊ולתפארת_מדינת_ישראל🎉🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🎉

Posted by ‎הילה שלם‎ on 2020 m. balandžio 28 d., antradienis

הילה חזרה בתשובה בגיל 21, אחרי ששירתה כקצינת תצפיות. וזה עוד לא הכל – לפני כשנה וחצי ילדה תינוק בתהליך פונדקאות בשביל זוג שלא יכל להביא ילדים לעולם, "ומאז אני מרגישה באיזשהו מקום שילדתי גם את עצמי. אולי משהו בנתינה בסדר גודל כזה עורר אותי לעשייה אישית. נרשמתי ללימודי תיאטרון וגיליתי במקביל במה טובה בפייסבוק, צברתי לי קהל, והתחלתי ליצור סרטונים בטיקטוק ולהעלות אותם גם בפייסבוק".

"אבא השתתף באחד מהסרטונים בזרימה" | צילום: חן ולנשטיין

איך אבא שלך נכנס לעניין? לא נפוץ לראות חסיד חב"ד מפזז בטיקטוק.

"אבי עלה לארץ בגיל 18 מאורוגוואי ושירת בצה"ל בחיל שריון, הקים משפחה, בגיל 45 חזר בתשובה – והיום חבדניק גאה, גבאי ומעביר שיעורי תורה בעירו. אבל במהותו הוא שחקן שאוהב להקליל סיטואציות של היומיום, והוא השתתף באחד הסרטונים שלי בזרימה. תוך יום הסרטון הפך להיות ויראלי, עם מאות שיתופים, צפיות ותגובות חמות. המשכתי בעשייה שלי, אבל לאחרונה כשהעליתי שוב סרטון איתו הבנתי שמשהו בקשר שלנו, שאצלנו לכאורה מרגיש הכי טבעי שיש, נוגע באנשים. לכן החלטתי ליצור ברשותו כמובן עמוד בטיקטוק משותף לי ולו, ולהקשיב לבקשת הקהל."

לא חששת שזה יפגע בקשר ביניכם? בכל יצירה משותפת יש מתחים.
"אבי ואני קשורים מאוד ולכן אנחנו נהנים מהתכנון, היצירה והתוצאה, מפרגנים מאוד ואני מודה לאל שהוא השותף שלי לכל הדבר הזה."

 

שבת שלום ומבורך🥰 מאיתנו My_dad_&_i💞

Posted by ‎הילה שלם‎ on 2020 m. gegužės 1 d., penktadienis

עכשיו תמיד שואלים מה השלב הבא.

"החלום שלי הוא להמשיך ליצור ולהביא חומרים מקוריים שלנו, ובעזרת ה' להגשים את חלומי להיות שחקנית ואף להגיע לסדרות בטלויזיה. רוצה להודות לכל העוקבים והמפרגנים. שנזכה להמשיך להקרין טוב."

 

אתמול, בשיחה הראשונה עם היועצת העיסקית נשאלתי "מה החלום שלך?"אתם לא תאמינו כמה קשה היה לי להוציא את צמד המילים "להיות…

Posted by ‎הילה שלם‎ on 2020 m. balandžio 24 d., penktadienis