הורים שימו לב: רשימת הצגות לצפייה חינם לילדים בימי הקורונה (פוסט מתעדכן)

הילדים מטפסים על הקירות? מחפשים תוכן צפייה איכותי? זה הזמן לשלוף את הרשימה המלאה של הצגות הילדים שהשתחררו לצפייה חופשית בימי הקורונה.


תנו לנו לנחש: הילדים מטפסים על הקירות, אתם מטפסים על הקירות, באופן כללי טיפוס קירות קורה הרבה בבית שלכם, וזה לגמרי הגיוני אחרי מי-יודע-כבר-כמה ימים ברצף בבית בלי מסגרות. מצד אחד – אתם לא רוצים שהילדים יראו יותר סרטים וסדרות, לא משנה באיזה מסך, מצד שני – אתם מחפשים תוכן איכותי להראות להם שייתן לכם שעה-שעה וחצי לכתוב פוסט באתר שלכם (או בכל עבודה אחרת. אנחנו מכבדים כל אחד).
במיוחד לכבוד ימי הקורונה, תיאטראות ילדים רבים שחררו הצגות שלמות לצפייה בחינם. ברובן, הצגות מצויינות וחינוכיות שעברו סל תרבות, וחלקן סתם הצגות משובחות של כוכבי הילדים האהובים על הילדים שלכם.

רשימת ההצגות המלאה (רשימה מתעדכנת)

תיאטרון הילדים אורנה פורת, שמוכר בהצגות האיכותיות שלו, שחרר רשימה ארוכה של הצגות בהן הצגות קלאסיות כמו "אי המטמון", "טופל'ה טוטוריטו", ועוד. הנה הרשימה המלאה באתר התיאטרון.

חבורת אנדרדוס שחררה את המחזמר הראשון שלה "חלומות במגירה" לצפייה חופשית (את שאר ההצגות של החבורה ניתן לרכוש ב-30% הנחה בחנות הדיגיטלית שלהם וגם זה מומלץ בחום).

תיאטרון אספקלריא שחרר עשרות הצגות לצפייה חופשית לילדים, נוער ומבוגרים. בתיאטרון מבקשים ממי שמסוגל לשלם סכום סמלי עבור חווית הצפייה, אבל כמה ואם בכלל? זה לגמרי תלוי בכם (אנחנו ממליצים להנות מההצגות ולפרגן לתיאטרון בכמה שנראה לכם. תוכן איכותי עולה כסף וזאת בטח לא תקופה קלה לאף מוסד תרבות בישראל).

תיאטרון השעה הישראלי, גם הוא מהתיאטראות המובילים בהצגות לילדים ונוער, שחרר כרגע לצפייה שתי הצגות מצויינות: "מייד אין יזרעאל", ו"איתמר הילד העברי הראשון". עדכון: ההצגות של תיאטרון השעה ירדו.

גם תיאטרון הקיבוץ, תיאטרון עם הצגות איכותיות לילדים, שחרר לצפייה חופשית שתי הצגות: "הנערים מרחוב פאל" (לילדים גדולים יותר), ו"שבת בבוקר" (מחזמר לגילאי גן -כיתה ג' המבוסס על שיריו של יוני רכטר).

בתיאטרון גשר (המוכר בעיקר בגלל ההפקות שלו למבוגרים) גם הטו שכם ושחררו שתי הצגות לצפייה: רוח התיאטרון ומסעות אודיסאוס.

ועכשיו לכמה המלצות נוספות שלנו: ביוטיוב תוכלו למצוא אינספור הצגות מסחריות לילדים של כל כוכבי הילדים הגדולים בישראל לצפייה חופשית: יובל המבולבל, רינת גבאי, מי שתרצו (זה לא שם של כוכב ילדים חדש, הבנתם). רובן הצגות איכותיות וחינוכיות להפליא, ומחזות זמר ארוכים ומושקעים.

בין השאר אנחנו ממליצים על: הדרקון המתוק שלי (שיש לו גם הצגת המשך – הדרקון המתוק שלי 2), ספר הג'ונגל, גיבורי האור (גם לה יש הצגת המשך).

יש לכם המלצות על עוד הצגות לצפייה חופשית בימי הקורונה? עדכנו אותנו במייל Mooktze@mooktze.co.il ונוסיף לרשימה לזיכוי הרבים בעוד כמה שעות טובות של שקט.