הביזה התחילה? הנה כמה טיפים מועילים



1 תמכרו ציוד משלים


תמונה: giphy

כל יהודי יודע: הכסף הגדול לא נמצא בביזה אלא בציוד המשלים. מי שמבין באמת, עומד ברחוב עם אגרופנים, צ'ימידנים ובדים לעיטוף היד בעת שבירת הזגוגיות, אותם תוכלו למכור בסחר חליפין תמורת חמאה ואייפד. כמובן שיש סיכוי שיבזזו גם אתכם, אבל היי – אנחנו חיים בשביל הריגוש שבסכנה, לא?

2 אל תתייאשו


בדיוק ככה לא | תמונה: giphy

לא כי יש סיכוי שלא יבזזו אתכם, מן הסתם כבר מאוחר מידי בשביל זה. הסיבה היא הכלל התלמודי הידוע "ייאוש קני", כלומר – יאוש הבעלים הוא קניין. אם תתייאשו – החפצים שלכם יהיו שייכים לבוזזים ולכו תדעו, אולי האנושות עוד תחזור לעצמה. כדאי שתהיה לכם רגל הלכתית לעמוד עליה מול השכן שרוכב על הקורקינט שלכם ביום שאחרי.

3 תהיו ויראליים


תמונה: giphy

כולנו נהיה חדשים בעולם הביזות ונצטרך הדרכה. זה הזמן לפתוח ערוץ יוטיוב תחת השם "הבאז" ולהפוך להיות אושיית ביזות.
בערוץ תעבירו הדרכות על המקומות השווים ביותר לביזות, איך תזהו אם החבר שלכם הולך לבגוד בכם מיד אחרי שתעמיסו את שישיית המים האחרונה על הטנדר ותעניקו עידוד רוחני. למוקצה כבר יש מוניטין בזיהוי טרנדים אז תזכרו איפה שמעתם פעם ראשונה על אנבוקסינג לחבילה שבשביל להשיג אותה הרגתם הומלס.

4 תכניסו קצת סטייל לעסק


תמונה: giphy

לבזוז בג'ינס וטישירט זה נחמד, אבל כולם יודעים שכדי לעשות את זה כמו שצריך חשוב לדפוק הופעה. זה לא משנה אם זה איש עסקים מעונב שמחפש טוויסט של זיפים וחולצה קרועה, או בחורה צעירה עם שיער מטונף ושלוש שיניים – מישהו יצטרך לעזור להם להגיע ללוק המושלם. אם יש לך חוש אופנה בסיסי – תוכלי לעזור להם תמורת כיכר לחם ובנם הבכור.

5 שחקו ריסק


תמונה: giphy

זו הפעם הראשונה שיש לכם מספיק זמן פנוי כדי לסיים את המשחק, לא תנצלו?
אז תחתכו קצת מנייר הטואלט שאגרתם, שימו יפה יפה בקערה, תגישו ליד בקבוק קולה קר ותשקעו במשחק שיעביר לכם את הזמן עד הסוף. המר. האם אסיה מוכת הקורונה עדיין שווה 7?