והרי החדשות: משלוח המנות שלכם גרוע. הנה 5 רעיונות למשלוחים יותר טובים

 

מסורת עתיקה, שהחלה באשכנז ופלשה לה לכל עדות ישראל, היא לקטר על משלוחי המנות. בכשרון יהודי עתיק אנחנו מקטרים על כך שעוד חודש פסח ואיזה מן רעיון מוזר זה למלא את המזווה אחד של השני במיני ממתקים שדינם לשריפה. אנחנו מלינים על כך ש"בשנים האחרונות זה יצא משליטה", שזה בכלל לא בריא, שאנשים אשכרה מחלקים אחד לשני חטיפי בוטנים ומרציפן. אתם יודעים מי אוהב חטיפי בוטנים? אף אחד.

אבל הבעיה היא לא במצווה, הבעיה היא בנו. פשוט לא השכלנו לתת את המשלוחים הנכונים.
אז כהרגלנו בקודש החלטנו במוקצה לבוא לעזרתכם עם 5 משלוחי מנות חלופיים, טובים יותר, ונטולי קיטורים.

המשלוח הממוחזר – לכתחילה

השם הרע שיצא למחזור משלוחי מנות לא מוצדק. מסתבר שפשוט מחזרתם לא נכון. הטעות שלכם התחילה כשהעברתם את המשלוח למשפחה אחרת. מה שהייתם צריכים לעשות זה להחזיר את המשלוח, בדיוק כמות שהוא, אפילו בלי לפתוח, למשפחה ממנה קיבלתם אותו. למה? כי מחקרים מראים שאנשים אוהבים לתת את מה שהם היו רוצים לקבל. אם קיבלתם ממשפחת הלברשטט משלוח עמוס בטורטית ובמבה אדומה, למה שתבאסו אותם עם הטימטם שקניתם? 

משלוח לאפטר פורים

עם כל הכבוד לבמבה שתכננת לתת, בפורים עצמו כולנו מפוצצים מאוזני המן שלא ברור למה אכלנו כי זה לא טעים, ועדשים צבעוניים שאנשים הוציאו מחוץ לאריזה ופיזרו עם הידיים בסלסלה. ולכן, השנה כוונו את משלוח המנות שלכם לאחרי פורים, והעניקו אחד לשני מאכלים שאנשים עם האנגאובר רוצים לאכול.
פחמימות, בייגלה, כל דבר יבש, פירות, ג'ריקן מים, קרקע לא מסתובבת.

משלוח ארוחת הצהריים

כולנו כבר קיבלנו אינסוף משלוחי "ארוחות בוקר" עם קפה ומאפה, עם פנקייק ומיץ תפוזים, בייגל טרי וחמאה. על הנייר זה אחלה. אבל אחי, כבר 12 וחצי בצהריים, עוד שניה אני יורד על קרפלעך (לנוהגים), מה אני עושה עכשיו עם מוזלי פושר?  בקיצור, רעיון ארוחת הבוקר הוא נחמד, אבל נסו השנה לחמם את הלבבות עם בקר ואפונה.

המשלוח הפונקציונלי

תחשבו חכם. מהו הדבר שתמיד אנשים צריכים? מה הדבר הראשון שאורחים מבקשים? מה אף פעם אי אפשר למצוא? מטען לנייד כמובן. השנה תעניקו לחברים ולמשפחה את מה שהם הכי צריכים: מטענים, בוכטה של מטענים לאוטו כי הם תמיד נהרסים תוך שבועיים, מתאמים לחו"ל, מפצלי שקעים, כבלי USB.

משלוח שילדים שונאים

הבעיה עם ילדים היא שהם לא מסתפקים בלקחת לכם את הכוח לחיות, הם רוצים גם את הרבע לשבע.
טיעוני ה"ראיתי אותו קודם" בכל מקרה לא עובדים ולא לכבודך להתחיל להתווכח עם בן ה-5 על ממתקים. 
אז אם אתם רוצים באמת לשמח את החברים, העניקו להם משלוח שכולו למבוגרים בלבד. דברים שילדים שונאים: שוקולד מריר 70%, כל דבר עם מנטה, חטיפים ללא מנוסודיום גלוטמט, כל דבר שמגיע באריזה בשני צבעים או פחות.