שי לחגים ממוקצה: חדר הבריחה הווירטואלי "האתרוג האחרון בשטיגליץ" בחינם

חדר הבריחה הווירטואלי של מוקצה "האתרוג האחרון בשטיגליץ" בחינם? כן! איזו התחלה נהדרת לשנת תשפ"ב! תהא שנת פדברים בחינם!

כן, כן, זה לא חלום. זה אמיתי לגמרי – למשך שבעת ימי החג, ואחרי שנה לא פשוטה שעברה על כולנו, אנחנו נותנים לכם בחינם לגמרי את חדר הבריחה שלנו לסוכות "האתרוג האחרון בשטיגליץ"!

בטח אתם אומרים לעצמכם "יש כאן קאצ', לא יכול להיות". ובכן, יכול להיות שיש, יכול להיות שאין. מה שבטוח הוא שאתם לא צריכים לשלם שקל כדי לשחק בחדר בריחה שהמבקרים אמרו עליו "וואו, זה החדר בריחה הווירטואלי לסוכות שעוסק ברב'ה משטיגליץ הכי טוב שנתקלתי בו אי פעם" – ממש בחינם, רק לקרוא את ההוראות כאן למטה, להכניס את הפרטים שלכם, והופס אתם בפנים.

(פה יש כתבה מושקעת על החדר משנה שעברה)

המבקרים | אילוסטרציה: giphy.com

יאללה, מתחילים:

ברוכים הבאים לחדר הבריחה הווירטואלי – "האתרוג האחרון בשטיגליץ"!

אנחנו כבר מתחילים במשחק,  אבל רגע לפני – הנה כמה הוראות קצרות כדי שתיהנו מהמשחק כמה שיותר (אנא קראו אותן בסבלנות, זה ייקח רק דקה):

1. "האתרוג האחרון בשטיגליץ" הוא חדר בריחה וירטואלי. זה אומר שכל הפעילות מתרחשת אצלכם במחשב (אנחנו ממליצים לשחק ממחשב ולא ממכשיר סלולרי. מומלץ לא לשחק מסטרימר, טלוויזיה חכמה, קונסולת משחק, מחשב שרץ על לינוקס וכו'). רוצים שיעבוד מושלם? קחו מחשב עם Windows וגלשו ב־Chrome.

2. אין צורך בידע מוקדם כדי לפתור את החידות, הכל מתבסס על חשיבה והיגיון. עם זאת, יכול להיות שתצטרכו דף ועט כדי לפתור חלק מהחידות.

3. נתקעתם? רוצים רמז? הרב'ה משטיגליץ כאן בשבילכם, ומרגע שתפגשו אותו הוא ילווה אתכם וייתן רמזים אם תבקשו ממנו. לא מצליחים לדבר עם הרב'ה? נסו דרך הקישור הזהעדיין תקועים? שלחו מייל ל: help@mooktze.co.il ותקבלו סיוע נוסף.

4. במהלך המשחק אין צורך לחזור אחורה או לרענן את הדף. אם תחזרו אחורה או תרעננו את הדף במהלך המשחק – תחזרו לתחילת המשחק. אתם כבר תדעו איך לפתור את החידות אז זה לא ביג דיל, רק קחו את זה בחשבון. אם אתם בכל זאת רוצים לחזור אחורה – לחצו באמצע המסך על המקש הימני ואז "אחורה" ("BACK") או "טען מסגרת מחדש" ("RELOAD FRAME").

5. כבדי שמיעה? כשאתם מגיעים לחצר של הפריץ בקשו ישר רמז מהרב'ה.

6. ספק האינטרנט שלכם זה רימון? המשחק אמור לעבוד בכל הרמות מלבד הרמה ההרמטית. אז אם יש לכם רמה הרמטית – הורידו אותה קצת לפני תחילת המשחק.

7. כדי לשחק במשחק לא נדרש חשבון בפייסבוק, אבל יש צורך ברמת חסימה שמאפשרת שימוש בצ'אט של פייסבוק.

8. תקלות נפוצות: אם אתם לא רואים תמונות אלא רק טקסטים ומסך לבן – אנא צרו עמנו קשר במייל help@mooktze.co.il. תמיד מומלץ לנסות לטעון מחדש (כמו שמוסבר בסעיף 4) או לנסות ממחשב אחר. 

9. מישהו צריך לשירותים? לאכול בייגלה (בסוכה)? לקטוף ערבות? תוכלו לעשות את כל זה גם במהלך המשחק כי אפשר לשחק מכל מקום שהוא.

אז יאללה, מלאו את הפרטים ונצא לדרך!