א. כיצד מתחסנין?
יורד אדם אצל קופת החולים או המרכז המסחרי או אולם הספורט, וחושף את זרוע קדשו ומקבל זריקה, ובידו השנייה מצלם סלפי ומעלה לאינסטגרם. ואם אין לו אינסטגרם מעלה לפייסבוק, ואם אין לו פייסבוק שולח בווטסאפ.
רבי מאיר אומר: אף אם לא צילם סלפי יצא ידי חובתו.

ב. ואחר שלושה שבועות נכנס למקום שנכנס, ועומד במקום שעמד ומפשיל השרוול שהפשיל. ומנהל מעקב אחרי תופעות הלוואי, ואם נחלש הולך לנוח במיטתו.
ואם הוא גבר, אינו מודה בקיומן של תופעות לוואי גם אם הן קיימות. ואם אשתו מבקשת ממנו להדיח את הכלים, הוא נזכר שבעצם נורא כואבת לו היד והוא לא יכול.

ג. אין המחוסן נפטר ממסכה ולא משמירת מרחק ולא מאלכוג'ל. אבל נפטר הוא מבידוד.
רבי יהושע אומר: אין משגיחין באלכוג'ל אחרי גל ראשון.
רבי בנימין אומר: המתחסנים יכולים להיכנס לקניונים ולחדרי כושר.
רבי בנימין החליפי אומר: אינם יכולים.
אמר רבי בנימין החליפי: אם אתה אומר יכולים – נמצאת חוטא בכלכלת בחירות ובאפליה פסולה.
אמר לו רבי בנימין: לא, אתה.
ד. אלו מתחסנין ואלו שאינם מתחסנים?
בתחילה היו אומרים: אין מחסנין אלא אנשים מגיל שבעים ומעלה ובקבוצת סיכון. חזרו לומר: אף בני חמישים וחמש ומעלה, ובעלי מרפקים ובעלי קומבינות ובעלי סבלנות לבוא בסוף היום ולחכות בתור למקרה שנשאר. חזרו לומר: אף בני ארבעים ומעלה. חזרו לומר: כל האדם מגיל שש עשרה ומעלה, פרט למעוברות. חזרו לומר: אף מעוברות.
בין כך ובין כך אין מחסנים את המחלימים מקורונה ולא את מדוכאי חיסון.

ה. שלושה דברים צריך אדם לומר בתוך פייסבוקו אחרי החיסון: קליטה, זנב וצ'יפ של G5.
ו. רבי יובל הכהן אומר: אין מתחסנים מפני הקורונה, אלא אוכלים פירות ושותים מים.
רבי אמנון אומר: אין מתחסנים מפני הקורונה, כי היא מזימה של ביל גייטס.
ולא הודו להם חכמים. אבל שאינם חכמים דווקא כן.

תודה לאיתי אליצור ולצוד בדיחי